Dodano: 17-03-2014
Czas trwania konkursu: 17 marca 2014 r. - 1 czerwca 2014 r.
Regulamin konkursu
1. Zdjęcia muszą być wykonane podczas projektu realizowanego w ramach Programu PROJEKTOR-wolontariat studencki pod opieką RKP Elbląg
2. Uczestnikami konkursu mogą być 2-3 osobowe zespoły, które realizowały dany projekt
3. Z każdego projektu można wysłać na konkurs fotorelację składającą się minimalnie z 10 zdjęć, maksymalnie 20 zdjęć. Do każdej fotorelacji należy dołączyć oświadczenia rodziców dzieci - zgoda na wykorzystanie wizerunku. Zdjęcia należy podpisać nazwiskami dzieci (zamiast nazwy pliku) i nagrać na płycie. Dostarczyć wraz z dokumentami z projektu koordynatorowi.
4. Zdjęcia powinny być portretowe - jedno dziecko na jednym zdjęciu lub dziecko + wolontariusz. Mile widziane, by fotografie przedstawiały dzieci podczas akcji, by nie były one tylko pozowane i statyczne.
5. Fotorelacje będą publikowane w dniu otrzymania od Was zdjęć na stronie http://www.facebook.com/projektor.elblag. Codziennie dodamy tylko jedną fotorelację - w kolejności w jakiej otrzymaliśmy od Was zdjęcia.
6. Do 1 czerwca będzie odbywało się głosowanie internautów na daną fotorelację. Im szybciej zrealizujecie projekt i dostarczycie zdjęcia, tym więcej macie czasu na zdobycie głosów.
7 Aby zagłosować należy „polubić" profil http://www.facebook.com/projektor.elblag,
a następnie kliknąć „Lubię to" pod wybraną fotorelacją na fanpage PROJEKTOR Elbląg.
9. Nagrody w konkursie: 1 miejsce - bon do empiku o wartości 100 zł. 2 miejsce - bilety do kina na wybrany film 3D, 3 miejsce - bilety do kina.
10. Uczestnicy konkursu oświadczają, że posiadają pełne prawa do publikacji zdjęć.
11. Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na publikację ich nazwisk i opisu projektu pod fotorelacją.